سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب اتوماتیک شیشه ای و انواع مدل های آن

نظر

درب‌ اتوماتیک شیشه‌ ای

حتما تاکنون انواع مختلف درب اتوماتیک  را دیده‌اید، درب‌هایی شیک و زیبا در طرح‌های مختلف و برای مصارف گوناگون. درب اتوماتیک انواع مختلفی دارد؛ درب اتوماتیک شیشه‌ ای و غیر شیشه‌ای. درب‌های اتوماتیک غیر شیشه‌ای معمولا به عنوان درب پارکینگ‌ها، درب ورودی کارخانه‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای برای مصارف مختلف مانند درب ورودی پاساژ‌ها، بیمارستان‌ها، دفاتر، ادارات و … استفاده می‌شود.


ما در آنلاین دُر به برسی انواع مختلف درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌پردازیم و اطلاعات کامل و جامعی در مورد آن ارائه می‌دهیم. درب اتوماتیک تلسکوپی  یا کشویی و درب اتوماتیک دایره‌ای از جمله درب‌هایِ اتوماتیکِ شیشه‌ایِ تولید شده هستند که برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته درب‌های اتوماتیک دیگری نیز وجود دارند که برای مصارف مختلف تولید و عرضه می‌گردند که از ذکر آنها صرف نظر می‌کنیم.


ویژگی‌ درب‌های اتوماتیک

عایق حرارتی: درب اتوماتیک به دلیل عملکرد سریع خود هنگام باز و بسته شدن درب، مانع از هدر رفت انرژی در فصول سرد و گرم سال می‌شود. حالت خودکار و اتوماتیک بودن درب در حین باز و بسته شدن نکته مهم و تاثیر گذار در هدر رفت انرژی است.


عایق صوتی: هنگامی که درب به طور کامل بسته است، مانع از نفوذ سرو صدای خارج از مجموعه ساختمان به داخل و بر عکس خواهد شد. که این میزان صدا توسط دستگاه‌ها و ابزارهای اندازه گیری میزان صدای محیط قابل سنجش است. البته میزان جلوگیری از ورود سر و صدای مزاحم به درون، بستگی به نوع شیشه‌های استفاده شده در ساخت درب اتوماتیک دارد. عموما درب‌های اتوماتیک ساخته شده با شیشه لمینت نسبت به شیشه سکوریت و سایر شیشه‌ها عایق صوتی مناسبتری هستند.


آنلاین دُر نماینده رسمی فروش انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای است. فروش انواع درب اتوماتیک آنلاین دُر ، درب اتوماتیک آچیلان دُر و ... با موتور های قوی و اپراتور آلمانی و ایتالیایی در شرکت آنلاین دُر به فروش میرسد. علاوه بر آن درب اتوماتیک گِرد و گَردان نیز در شرکت آنلاین دُر موجود میباشد و بنا به نیاز خود میتوانید هر مدل را انتخاب و خریداری نمایید.. در صورتی که قصد خرید هر مدل از درب‌های اتوماتیک را دارید با کارشناسان ما در بخش فروش در تماس باشید.  شرکت آنلاین دُر عرضه کننده انواع درب اتوماتیک شیشه‌ ای با قیمت‌های مقرون به صرفه و خدمات پس از فروش معتبر می‌باشد. قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای عموما متاثر از قیمت شیشه مورد استفاده در ساخت آن است. همان طور که قبلا ذکر شد شیشه‌های مورد استفاده در ساخت درب اتوماتیک شیشه‌ای از نوع شیشه سکوریت و یا شیشه لمینت می‌باشد. که قیمت این شیشه‌ها بر روی قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای تاثیر مستقیم دارد.